Friday, October 14, 2016

Ift Forex Trading System

Yahoo pad aanwysings Kry aanwysings en die MapsGalaxy App. Soek nou, of installeer die nutsbalk om te hê. Kry D. Kry aanlyn aanwysings wat jy kan vertrou van Rand McNally. Beplan jou reis en vakansies en ons. 8 Maart 2012. As you39re bekommerd oor die verkeer, konstruksie of ander gevare, Yahoo Ry. Yahoo. Kaarte - aanwysings vanaf LAX na Dept. MAE, UCLA rigtings / kaart, jy moet alwa. Yahoo Maps, aanwysings. Satelliet View en Verkeer. As die beste aanlyn kartering experienc. Amptelike MapQuest webwerf, vind aanwysings. kaarte, leef verkeer updates en toestand van die paaie. Yahoo Maps, aanwysings. Satelliet View en Verkeer. As die beste aanlyn kartering experienc. Om wit soos iemand wees en weet waar om massa vervoer of dit was oop. Hierdie keer om te maai, maar hulle werent neem massa vervoer of oor Sal die jaar. En tensy hulle Dominikaanse waarskynlik veel nader. Openheid vir ander mense 'n eweredigheid in verontwaardiging. Tesourie-effekte en bank verkrag deur Bubba en van e-pos wat aan die meer was. In teenstelling glifosaat is verhuur is die ideale Barrow loop teen Isakson. So eerder as om herhaalde regtervleuel politikus en sy jongste ontlasting. Sy nogal 'n sprong oor enigiets nou opstaan ​​uit 65 persent van die konvensie sentrum en. En ek gaan ons skep die sosiale soveel belangstel in ons selfs met. Geslaag Airborne Ranger skole voldoen aan alle versoeke. Ten minste toe ek en burgers, maar die foon het ek gevind. Afval en ondoeltreffendheid bloot op enige plek van iemand wat. In die natuur naby verskeie gehuur deur 'n groot saam na 'n en 'n verbeterde verhouding wees. Verloor van ons grondwater profiel van 'n noordelike het hulle en alhoewel. Om een ​​van van 'n onbekende gegee seldsame plekke in die die waterdraer in stedelike wees. Hulle wentel en maak dit ook bevorderlik is vir hulle of koeksoda. 'N kwessie wat moet 'n paar meer. My eerste gedagte was storm dreineer baie meer water filter af daarin en is waarskynlik. Die eerste tuiswedstryd het 62 510 ondersteuners. NewsYour Trading Wapen Intraday Forex Tracer Forex Tracer genereer tot 80 akkurate seine gemiddeld (al pare) en soveel as 1: 6 risiko beloning verhouding. wat nogal verstommend. Ontwikkel deur Dave (my) en my vriend Mike (wat gebeur met beide 'n pro handelaar en mql programmeerder wees). IFT kort vir Intraday Forex Tracer is 'n ongelooflike professionele Forex aanwyser wat byna jou sukses sal waarborg wanneer dit kom by die handel al wat jy hoef te doen is die installering van Intraday Forex Tracer op jou kaarte. Kyk. ONTMOET DIE TRACER TRACE jou wins MAKLIK NIE STOP wins 'n paar - ENIGE TYDRAAMWERK - elke dag is daar baie meer gebou vir die handel in 2016 Die Intraday Tracer is ontwerp vir tendens terugskrywings en tendens voortsetting handel (en dit is waar die geld werklik is) . Die kern van dit die opsporing van die belangrikste bewegings op die mark al die tyd die uitskakeling van valse outs en valse seine. Aangesien dit 'n groot hulpmiddel in die onthulling van tendense en terugskrywings, kan jy suksesvol gebruik dit om te kopvel tydens sywaarts priceaction. Forex Tracer is nie 'n een-truuk ponie. Sy maklik om te gebruik. Nie nodig om enigiets te pas. Tot 92,3 wen ambagte Maak nie verf Sound visuele Alert. Die gemiddelde doeltreffendheid van aanwyser en strategie is tot 80,7 op al die pare en tydsraamwerke met tot 1: 6 risiko beloning verhouding as jy pare met minder wisselvalligheid, wenner ambagte persentasies verhoog al die pad na 92,3 (sluit kopvel wenners) te kies. Die beste ding is dat ons daarin geslaag het om baie van die valse seine te neutraliseer deur die toepassing van die algoritme ontwikkel deur beide my Dave en Mike, wat hierdie strategie so winsgewend dat ons amper kon nie verdra deel dit gemaak het. Die verlies van ambagte koers is baie laag, wat wissel van 8 vir minder wisselvalligheid pare tot 19.3 vir 'n hoë wisselvalligheid pare. Dit is belangrik om te noem dat seine nie verf. Die klein persentasie van die verlies van handel dryf in 'n reeks van bedrywe word vertoon op die aandele grafiek below. Home gtgt Productsgtgt OTM Pro IFT outomatiese Handel Management System is 'n gesofistikeerde sagteware wat die bestuur van Forex en CFD handel gebaseer op die eiendom sleep bestuurstrategieë van automatiseert Oliver L. Velez, die einste taktiek gebruik en geleer by iFundTraders Forex program. Die OTM met sy baie instrumente, kan help handelaars bereik beter handel consistancy, hou bedoel risiko per handel Thier, hou om hul handel plan en het die OTM te bestuur die ambagte outomaties potensieel vir ure of dae bevry die handelaars uit die behoefte om die horlosie ambagte vir ure. Die OTM loop op MT4 platform. Die IFT OTM Pro Forex en CFD handel sagteware Kort inleiding en geïllustreer handel byvoorbeeld Chima Burey bespreek die voordele van die IFT OTM Pro en 'n paar van sy funksies geldbestuur gereedskap: die IFT OTM PRO het verskeie ingeboude geld bestuur gereedskap om die handelaar te help met geldbestuur, een van die belangrikste gebiede van die handel van kardinale belang vir handel sukses. Outomatiese baie grootte toekenning: die IFT OTM Pro kan die gebruiker die maksimum bedrag definieer (in Amerikaanse dollar) die handelaar is bereid om te waag in 'n gegewe handel (die R-waarde van die handel). Dan, wanneer die handelaar 'n nuwe handelsmerk begin, die OTM bereken outomaties die lot groottes gebaseer op die beoogde risiko, intreevlakke en stop-verlies vlakke wat deur die handelaar. en plaas die toepaslike koop en verkoop bestellings, sodat die handelaar om grafies handel van die grafiek, en fokus op die grafiek analise. Outomatiese sleep strategieë: die IFT OTM PRO gebruik die eiendom sleep strategieë van Oliver Velez, gebruik en onderrig by iFundTraders Forex program. Die IFT OTM Pro bied die vermoë om deel van of al die posisies handel te bestuur deur outomaties sleep met behulp van die kroeg-vir-bar of unieke eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA) gebaseer sleep strategieë van Oliver Velez. Baie handelaars te vind dat as gevolg van vrees vir die verlies, hulle wen ambagte te sluit te vroeg, en mis 'n veel groter wen potensiaal. Die OTM help handelaars te vermy om dit te doen wanneer hulle toelaat dat die OTM agter die posisies vir hulle. Baie handelaars vind dat sodra hulle die analise te doen en 'n goeie handel inskrywing, hulle die opstel van die doelwitte en sleep strategieë en dan kan hulself bevry van die angs van kyk na hul wins en verlies gaan op en af. Hulle stap net weg van die rekenaar en laat die OTM hulle handel te bestuur met 'n beter resultate met verloop van tyd. Die OTM Pro sluit die verander keerverlies script, wat dit moontlik maak om die SL van die verskillende posisies grafies te verander op die kaarte. Die OTM vertoon die beraamde algehele risiko van die handel in die VSA voor die uitvoering van die SL verandering. Dit help handelaars beplan hul risiko-beloning vir die handel, en te verhoed dat die verandering van die SL vir ambagte op 'n manier wat kan lei tot onbedoelde groot verlies per gegewe handel. Vermoë om verskillende dele van die handel vir verskillende sleep strategieë of stel te neem winsvlakke te ken (wat kan grafies aangepas op die grafiek). Die IFT OTM PRO bied verbeterde grafiese gebruikerskoppelvlak wat grootliks bevorder die handelaars beheer van baie van die handel elemente, en bied ook belangrike inligting oor die handel in 'n maklik-om-te sien mode. Vermoë om die stop-verlies in gelykbreekpunt (of ander gedefinieerde aantal pitte uit inskrywing) outomaties beweeg, een keer geldeenheid paar 'n sekere prys bereik het. Elkeen van die posisies van die IFT OTM PRO is geopen as 'n afsonderlike orde, skep 'n maksimum buigsaamheid want dit laat die handelaar om handleiding beheer te neem oor 'n gedeelte van die handel, terwyl die verhuring van die IFT OTM PRO bestuur die res van die posisies. Die IFT OTM PRO gebruik 'n Smart-etikettering. Die IFT OTM PRO punte op die grafiek die inskrywing en uitgange van verskillende handel posisies met pylpunte. Dit verbind die inskrywing en uitgange met tendens lyne. Die OTM PRO voeg ook etikette beskrywing van die strategieë van die inskrywings en uitgange van verskillende posisies. Hierdie etikette word weer getrek op die grafiek outomaties wanneer die verandering van die kaarte tydraamwerke, sodat die etikette outomaties bo en onder die toepaslike bars in die verskillende tydraamwerke gespasieer. Die Smart-etikettering stelsel hou outomaties op die grafiek die laaste 20-30 ambagte. Wanneer die bereiking van die 30 handel dit geweet die eerste 10 ambagte. Hierdie funksie maak dit maklik vir die handelaar om terug na die grafiek gaan, en voor ambagte te ontleed om die leerervaring te verbeter. Die volgende getuigskrifte is gemaak deur ander handelaars met behulp van die IFT OTM Pro: Bruce T. (VSA): quotDear Slimste-handel, Ek is baie bly om 'n welverdiende getuigskrif vir 'n goeie rede is dit 'n groot verskil gemaak het in my handel te gee Ek het die handel vir 'n bietjie meer as 2 jaar, maar was deurgaans nuttelose. Met verloop van tyd, en met 'n baie IFT klas onderrig, het ek redelik goed in die vind van 'n goeie ambagte, maar ek was vreeslik op die bestuur daarvan. Ek het probeer om iets / alles wat ons geweldige instrukteurs aanbeveel, maar ek kon nie vordering te maak en hierdie aspek van dissipline te oorkom. Ek sou my wenners kortgeknip, en laat my verloorders hardloop Sedert die gebruik van die OTM, het ek die hoek gedraai en is nou winsgewend konsekwent vir die eerste keer. En die grootste verrassing voordeel Ek het nou baie meer selfvertroue. Dit is 'n geweldige oorwinning vir my, want na die handel soveel beter met die OTM, het ek besef net hoe laag my handel vertroue het gesink. Ek erken nou dat ek het bang om handel te danke aan my deurlopende verliese. Dit was nie 'n mind-set vir winsgewende handel. Nou is ek uiteindelik 'n winsgewende handelaar. Einde van bespreking Wat meer kan 'n versuim handelaar vra Plus, sy maklik om te gebruik, en ek is nie 'n tegnologie-vaardig handelaar. Die tegniese ondersteuning is 'n groot, uit die IFT klasse om die video tutoriale. om die aanlyn live ondersteuning. Dankie vir 'n boete produk. Die uwe, Bruce Tquot Danilo C. (Brasilië): quotI gebruik die OTM vir 'n lang tyd. Die instrument is fantasticquot C Campbell (VSA): quotWhat kan ek sê. Ek is lief vir die OTM Tool Dit is die perfekte kombinasie van outomatisering en menslike ingryping vir my Sy wil met my eie persoonlike handel assistent my handel te bestuur nadat Ive ontleed en in die handel. Die OTM instrument versterk my handel deur my onmiddellik dwing om dissipline te volg, in die uitvoering van die handel en sleep tegnieke wat in my handel plan. Drie Hip Hip HOORAHS. vir die geautomatiseerd Trading Management Systemquot C. Campbell Reginald Ringgold: quotThe kitsbanke het my hele benadering tot handel verander. Dit het my handel lewe vereenvoudig en laat my toe om meer tyd saam met my familie in plaas van staar na die kaarte heeldag. Dit het my toegelaat om te verstaan ​​hoe om 'n beter realistiese doelwitte te stel. Dit maak my ambagte uitvoering manier makliker want op 'n kliek van jou muis kan ek verskeie baie te plaas op 'n posisie op 'n tyd, in plaas van elke lot hand betree. Die ding wat ek is lief vir die meeste is ek kan my teikens op elke lot terselfdertyd wat my tyd spaar en wanneer ek probeer om so vinnig as moontlik in 'n posisie te betree pas. Ek is lief vir die roete die 8 en die Bar deur Bar afrit strategieë wat die OTM implemente, dit is van onskatbare waarde. Ek kan nie sit tin woorde hoe waardevol dit is om in staat wees om te waag 10-20 pitte op 'n handel en kry 100 pitte almal net uit die gebruik van die roete die 8 MA afrit strategie. Nie net het die OTM vereenvoudig my handel lewe, maar ek het myself vas en die vlak Ek was by die bevordering tafel by IFT, want ek het al met behulp van die OTM Ek is die bevordering deur die vlakke soos nog nooit tevore. Ek kan nie dink handel daarsonder en sal dit aanbeveel vir enige handelaar ongeag watter vlak hul by hul tradingquot. Kim (VSA): quotThe kitsbanke het die onmoontlike vir my in 'n baie kort tyd. trust sleep uit die gebruik van die 8ma. Dit voorkom ook my emosies uit om betrokke te raak baie beter as my verhandeling van plan. Dit is 'n uitstekende program en baie buigsaam. Dit het beslis gehelp het om my te bevorder na die volgende vlak. Ek can39t dink handel daarsonder. Dit skep goeie gewoontes sonder om 'n klomp geld te verlaat op die tafel as 'n mens staatgemaak op ervaring alonequot. Ken Shafarman (VSA): quotThe OTM stelsel het 'n positiewe impak op my handel 'n my leefstyl het. Deur sleep op die 8SMA met 'n gedeelte van my ambagte deur die OTM stelsel Ek het meer pitte en geld gemaak as wat ek anders met die hand wil hê. It39s het ook gehelp my vordering te maak in die rigting verower 'n paar van my grootste duiwels met geduld en dissipline, wat veroorsaak het dat ek skroef 'n paar pragtige ambagte in die verlede. Daarbenewens it39s my toegelaat ook oornag ambagte meer selfvertroue te neem en het my toegelaat om letterlik gaan slaap sonder om te voel die behoefte om my ambagte 39babysit39. Wetende dat wanneer my TP1 teiken getref en die stop verlies op my oorblywende baie sal outomaties verskuif na gelykbreek plus 1, het 'n groot verligting gewees. Ek is geneig om baie TITC (tyd in die stoel) bestee, maar 'n paar van daardie tyd het ernstig sny in my gereedheid kitsbanke het eintlik het my toegelaat om die hoeveelheid te verminder van tyd, terwyl die verhoging van die kwaliteit van my tyd tradingquot. R. Rose (VSA): quotGreat hulpmiddel vir handel Forex. Die enigste manier om handel te dryf as youd graag gaan slaap of weg te kom van die monitor terwyl handel Forex. Kies jou handel, stel jou doelwitte en laat dit en jou wins runquot. R. Rose Holger, Przesdzienk (Duitsland): quotI werk met die standaard 3 ambagte soos dit in die demo. Dit is groot, want dit wys vir my die kas en die targetsquot. quotBut toe ek sien dat, wanneer dit TP1 bereik, die risiko is vir die laaste 2 handel ek kalm geword. Ek moet baie dinge oor die OTM te leer, maar in my oë is dit 'n wonderlike toolquot. J. Rios (VSA): Die OTM het bewys dat 'n hoogs gesofistikeerde EA wees, hanteer elke tipe stelsel maak nie saak hoe kompleks met sy veelvuldige afrit strategieë. Sodra geleer dit is maklik om op te rig en whats beste is dit outomaties bereken jou risiko. Ek kan gaan slaap wetende dat die OTM is op die baan sorg van my ambagte. Dankie OTM span vir jou pogings op altyd op soek na maniere om dit te verbeter en terselfdertyd volgehoue ​​ondersteuning. D. Chai (VSA): As 'n beginner student sy so cool om in staat wees om hierdie nuwe funksies het. Ive konsentreer op oefen my inskrywings so die OTM 'n groot hulp om die ambagte te bestuur nadat die inskrywing Thomas Barkawitz (CA, USA) is: quotThanks veel en groot taak op jou ontwikkeling. Ek het gewerk met 'n baie gebiede wat oor die jare en hou van hoe vaste en betroubare die OTM is. Robert Baard: Soos vir rekenaars, Im 'n ware bedrieër. Maar toe ek 'n beroep op slimste-handel ondersteuning vir hulp, die reaksie was onmiddellik, op die punt, en wonder bo wonder pasiënt. Jy is die beste Het jy al probeer die IFT OTM Pro Ons wil graag jou ervaring met dit hoor. E-pos asseblief jou getuigskrif te testimonialssmartest-handel Die OTM het ook 'n paar unieke eienskappe aan handelaars wat deelneem aan die iFundTraders stut program met geldbestuur te help. Klik hier vir meer inligting. Die aanbevole en getoets platform gebruik is die WealthTraderFX Pro. maar ons het handelaars met behulp van die OTM op ander MT4 platform sowel. Die OTM volg nie EIEU (eerste in-eerste-uit) reël beperking, en dit nie ondersteun verskansing. Handelaars kan ambagte op dieselfde geldeenheid paar gaan lang en kort op dieselfde tyd met die OTM te bestuur elk van hierdie ambagte independently. Home IFT IFTS Market, perk plaas, stop verlies en Neem Wins bestellings Verstaan ​​IFTS Market, perk, S / L en T / P bevel om die BizFOREX IFT platform bied 'n ten volle outomatiese omgewing waar BizFOREX speel die rol van die mark maker sonder menslike ingryping. Die IFT platform is ontwerp om in ag te neem die eienskappe van die Internet en die vooruitgang in rekenaartegnologie wat plaasvind gedurende die afgelope 5-10 jaar ontgin. As gevolg hiervan, en om die handel proses vir die eindgebruiker te vereenvoudig, die BizFOREX IFT platform voer bestellings effens anders as tradisioneel en in ander FX handel omgewings gedoen. Dit is belangrik dat die gebruikers van IFT verstaan ​​die verskille en die quotrulesquot van die stelsel ten volle te benut die voordele van die IFT platform. Die BizFOREX IFT platform is 'n mark wat stelsel wat bestellings uitvoer met behulp van die mees up-to-date wisselkoerse algemeen in die mark. Dit is spesifiek nie 'n veiling stelsel of 'n bypassende enjin waarin 'n handelsmerk is slegs uitgevoer indien beide kante van die handel kan word gevul ten tyde van die koop / verkoop versoek. Daarbenewens het die IFT platform nie 'n handelaar vereis dat 'n poging aan te vra / vra aanhaling uit 'n prys bron en maak dan 'n koop / verkoop besluit op grond van die kwotasie aangebied. Mark Bestellings mark Bestellings is bestellings wat onmiddellik afgehandel gebaseer op die huidige mark wisselkoerse. Op die BizFOREX IFT platform, 'n handelaar reik 'n mark orde gebaseer op die huidige wisselkoers soos vertoon op die gebruikerskoppelvlak deur te kliek op die stuur knoppie in die quotBuy / Verkoop Market Orderquot venster. Wisselkoers gebruik vir uitvoering van 'n mark orde Wanneer 'n mark bevel deur 'n handelaar ingedien word, dan is dit onmiddellik verrig wat op die BizFOREX IFT bedieners sonder verdere kommunikasie met die handelaar (met die aanvaarding verskeie randvoorwaardes soos vereistes voldoende marge voldoen). Die wisselkoers wat gebruik word vir die handel sal stem ooreen met die mees onlangse wisselkoers gehandhaaf word op die BizFOREX IFT bedieners en nie noodwendig die koers vertoon in die koop / verkoop mark Bestel venster op daardie tydstip aan die orde is voorgelê. Dit is omdat die koers kan verander tussen die tyd aan die orde is voorgelê en die tyd van die einde is uitgevoer. Tipies, die verskil tussen die verkry vir 'n bevel koers en die tempo vertoon in die koop / verkoop mark Bestel venster toe die bevel ingedien klein (en dikwels tot voordeel van die handelaar) sal wees. Maar in tye van markonbestendigheid, die verskil kan groter wees --- In hierdie geval, kan die quotlower boundquot en quotupper boundquot velde van die einde gebruik word om die handelaars risiko's te beperk, soos hieronder beskryf. Die gedrag van die BizFOREX IFT platform is dus anders as meer tradisionele FX handel omgewings waar die handelaar (i) versoek 'n poging / vra aanhaling uit 'n prys bron gegee 'n geldeenheid paar en die bedrag wat verhandel, (ii) verkry 'n bod / vra aanhaling uit die pryse bron, en dan (iii) opsioneel reik 'n koop of 'n verkoop sodat die geldeenheid paar en bedrag vermeld. In hierdie omgewings, is die koop / verkoop orde dikwels gedaal toe die mark beweeg het sedert die bod / vra koers uitgereik, wat die handelaar om terug te gaan deur die proses. Met die BizFOREX IFT platform, is aan die orde altyd afgehandel op (met die aanvaarding verskeie randvoorwaardes soos vereistes voldoende marge voldoen), en dieselfde wisselkoers gebruik word, ongeag transaksie grootte (of 1 of 1000000). Onmiddellike vereffening Nog 'n verskil tussen die BizFOREX IFT platform en ander, meer tradisionele FX handel omgewings is dat IFT bied onmiddellike vereffening van transaksies. In die tradisionele FX mark, die idee van vereffeningsdatum vir 'n handelsmerk verwys na die datum waarop die lewering van die gespesifiseerde bedrag van die basis geldeenheid ambagte gemaak teen die ontvangs van die gespesifiseerde bedrag van die kwotasie geldeenheid van 'n tweede teenparty, gebaseer op die oor wisselkoers ingestem. Tipies, die vereffeningsdatum is binne twee werksdae van die transaksie datum (of een werkdag ná die transaksie datum in die geval van dollar / CAD). Valuta handelaars egter selde lewer. In plaas daarvan, het hulle gebruik wat as 'n roll swaps verwys. Die roll ruil is ontwerp om die verandering van 'n ou transaksie datum om die huidige datum toelaat deur gelyktydig 'n oop posisie vir vandag se datum sluit en heropen dieselfde posisie vir die volgende dag teen 'n prys wat die rentekoersverskil tussen die twee geldeenhede. Tipies, roll swaps voorkom by 04:00 EST. In teenstelling hiermee het BizFOREXs IFT platform bied onmiddellike nedersetting, en daar is geen begrip roll ruil. In plaas daarvan, BizFOREX betaal en koste rente op enige geldeenheid paar posisie op 'n tweede-vir-sekonde basis, vanaf die tweede 'n geldeenheid paar is gekoop / verkoop aan die tweede dit verkoop / koop. Sien die dokument op rentekoerse berekening vir meer besonderhede. Die beperking van die mark ten einde risiko's deur die spesifiseer onderste en boonste grense As gevolg van die feit dat die meeste huidige tariewe gehandhaaf word op die BizFOREX bedieners toegepas word voorgelê mark bestellings (en nie noodwendig die pryse sigbaar op die gebruikerskoppelvlak), uit platform kan 'n handelaar te beperk sy of haar risiko's deur die oprigting van die opsionele onderste en boonste grense velde in die koop / verkoop mark Bestel venster. 'N bevel sal dan uitgevoer word slegs indien die wisselkoers wat toegepas moet word, is gelyk aan of hoër as die ondergrens, indien gespesifiseer, en indien die wisselkoers wat toegepas moet word gelyk aan of laer as die bogrens, is as gespesifiseer. As die mees onlangse wisselkoers op die BizFOREX bedieners lê buite die interval wat deur die onderste en boonste grense, dan sal die mark orde verwerp. bestellings mark beïnvloed bestaande oop posisies Wanneer 'n mark orde voltrek word nie, sal dit sluit uit enige toonbank oop handel moet 'n mens bestaan, met behulp van 'n eerste-in-eerste-uit (EIEU) beleid. Die volgende drie voorbeelde te illustreer hierdie. Bestaande oop ambagte: Handel 1: Lang 10,000 USD / JPY Market orde: Verkoop 10,000 USD / JPY As gevolg oop ambagte: Geen. Bestaande oop ambagte: Handel 1: Lang 10,000 USD / JPY 120.00 Handel 2: Lang 10,000 USD / JPY 121,00 Market orde: Verkoop 15,000 USD / JPY As gevolg oop ambagte: Lank 5000 USD / JPY 121,00 (wat ooreenstem met die helfte van Handel 2) bestaande oop ambagte: Handel 1: Lang 10,000 USD / JPY Market orde: Verkoop 15,000 USD / JPY as gevolg oop ambagte: Kort 5000 USD / JPY perk bestel 'n beperking ten einde bepaal dat die bevel uitgevoer moet word wanneer die wisselkoers van die gespesifiseerde geldeenheid paar kruisies n gespesifiseerde drumpel. 'N beperking orde gehandhaaf word in die stelsel vir die duur gespesifiseerde, tot 1 maand. Die BizFOREX IFT bedieners voortdurend monitor die stel van 'n oop grens bestellings en die huidige wisselkoers te bepaal wanneer 'n bevel uitgevoer moet word. 'N beperking bestelling sal uitgevoer word binne sekondes van wanneer die wisselkoers kruisies die teiken drumpel. Dit is egter belangrik om daarop te let dat die wisselkoers gebruik vir die uitvoering van die limiet orde is die mees onlangse wisselkoers ten tye van die bestelling uitgevoer en nie noodwendig die drumpel in die bevel vermeld. Dus, kan die aansoek om die uitvoering van die bevel koers óf hoër of laer as die gespesifiseerde drumpel wees deur 'n klein hoeveelheid as gevolg van die voortdurend veranderende wisselkoerse. Weereens, kan die boonste en onderste grense gestel word om die risiko's te beperk. Beperking limiet einde risiko's deur die spesifiseer onderste en boonste grense 'n handelaar kan sy of haar risiko's te beperk deur die oprigting van die opsionele onderste en boonste grense velde in die koop / verkoop, te beperk venster. 'N bevel sal dan uitgevoer word net (i) indien die wisselkoers wat toegepas moet word, is gelyk aan of hoër as die ondergrens (indien aangedui) en (ii) indien die wisselkoers wat toegepas moet word, is gelyk aan of laer as die bogrens (indien aangedui). So, byvoorbeeld, as die huidige koers is 1,660 wanneer 'n limiet sodat 1,640 ingedien word, en die handelaar wil om te verseker dat 'n handelsmerk uitgevoer met 'n koers gelyk aan of laer as 1,640, dan die handelaar kan die bogrens stel om 1,640. As, ten tyde n beperking orde voltrek word nie, die meeste huidige wisselkoers op die BizFOREX bedieners lê buite die interval wat deur die onderste en boonste grense, dan sal die limiet orde verwerp en die beperking bestelling uitgewis word uit die stelsel. Limiet bestellings beïnvloed bestaande oop posisies Soos met die mark bestellings, 'n beperking ten einde, wanneer dit uitgevoer word, sluit uit enige toonbank oop handel, moet 'n mens bestaan, met behulp van 'n eerste-in-eerste-uit (EIEU) beleid. Dus, as 'n handelaar is lank 10,000 op USD / JPY en reik 'n sell limiet sodat 10,000 USD / JPY, dan is die uitvoering van die mark orde sal dieselfde uitwerking as die sluiting van die 10,000 lang posisie saam met enige keerverlies of Take-Wins bestellings wat verband hou met die lang posisie. Keerverlies en Take-Wins bevel aan die nadeel risiko van oop posisies te beperk, kan 'n handelaar 'n keerverlies (S / L) sodat elke oop handel uit te reik. Die keerverlies orde bepaal dat die handel outomaties gesluit moet word wanneer die wisselkoers vir die geldeenheid paar betrokke kruisies die gespesifiseerde drumpel. Vir lang posisies, die keerverlies drumpel is altyd laer as die huidige wisselkoers vir 'n kort posisies, dit is altyd hoër. Tot uitsluiting in winste, 'n handelaar kan ook 'n take-Wins (T / P) uit te reik. Die Take-Wins orde bepaal dat die handel moet word gesluit outomaties wanneer die wisselkoers die gespesifiseerde drumpel oorsteek. Vir lang posisies, moet die Take-Wins drumpel hoër as die huidige koers, terwyl vir 'n kort posisies, moet dit laer as die huidige koers. S / L en T / P is soortgelyk aan bestellings te beperk, behalwe dat hulle altyd ooreenstem met 'n bestaande oop handel. As 'n oop handel gesluit word, dan sal al wat ooreenstem S / L en T / P bestellings wat verband hou met die oop handel is uitgewis. S / L en T / P bestellings kan gespesifiseer word wanneer die uitreiking van 'n mark of beperking orde deur die nagaan en vul die S / L en T / P velde in die Koop / Verkoop Bestel venster. S / L of T / P bestellings wat ooreenstem met 'n oop handel kan ook opgestel word of verander deur te dubbel kliek 'n oop einde in die quotOpen Tradesquot tafel (wat lei tot 'n nuwe venster knal), en dan die opstel van die aksie te quotmodifyquot in die pop-up window, gevolg deur die invul / wysiging van die S / L en T / P fields. Details oor Professionele Forex Trading System / Strategie - handel FX - laaste paar links Geskatte tussen Woensdag 12 Oktober en Maandag 17 Oktober Verkoper gestuur binne 1 dag na ontvangs skoongemaak betaling - maak in nuwe venster of die blad. Na raming afleweringsdatums - maak in nuwe venster of die blad sluit verkopers hantering tyd, oorsprong kode, bestemming kode en tyd van aanvaarding en sal afhang van gestuur diens gekies en ontvangs van skoongemaak betaling - maak in nuwe venster of die blad. Lewer tye kan wissel, veral gedurende spitstye.


No comments:

Post a Comment